niedziela, 28 czerwca 2015

Powracam!

Hejka!
Kto jeszcze mnie pamięta? Jeszcze rok temu cały swój wolny czas poświęcałam blogowi. Co się potem stało? Chyba wystarczy sam fakt, że porzuciłam blogowanie we wrześniu. Już niesztuką jest zrozumieć, że przez szkołę. Nie miałam czasu. Od tamtego czasu bardzo brakowało pisania postów, czytania notek innych, przeglądania ich zdjęć, starania się zainteresować inne osoby swoją stroną. Tęskniłam za tym i w styczniu próbowałam zacząć znowu blogować, ale nie udało się znowu po raz kolejny przez szkołę. Od dwóch miesięcy wiedziałam, że po końcu roku szkolnego zacznę znów poświęcać wolny czas blogowi.
Jak każdy wie, rozpoczęliśmy już wakacje (a to szok, Milena, no naprawdę..). Kończyłam w tym roku 2 klasę gimnazjum ze średnią 4.57. Nie jestem z siebie super zadowolona, bo wiem, że stać mnie na więcej, ale w następnym roku skończę z biało-czerwonym paskiem na świadectwie. Jest to moja najgorsza średnia ze wszystkich lat nauki, ale i tak miałam jeden z najlepszych wyników w klasie. Pewnych planów na wakacje nie mam, jak w tamtym roku. Mimo tego dużo planuję, ale czy to uda mi się zrealizować? Wątpię.
Mój design bloga został wykonany bardzo dawno temu, więc chyba pora go zmienić. Ktoś może robi design'y lub zna kogoś, godnego polecenia, który zmieniłby wygląd mojego bloga? Mam nadzieję, że ktoś z Was mi pomoże z tym, byłabym bardzo wdzięczna! Jedynym moim pewnym planem jest to, że zajmę się porządnie blogiem. Będę chciała go bardzo rozwinąć w te dwa miesiące.
Jak z ocenami? Jesteście z nich zadowoleni? Którą klasę kończyliście? Jeśli kończyliście 3 gimnazjum, to do jakiej szkoły się wybieracie? Czujecie te wakacje? Macie jakieś plany? Boże, tysiące pytań! Co tam?

69 komentarzy:

  1. O to powodzenia na nowo! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :*
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że wróciłaś :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i post! :)
    Zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!:* Powodzenia w blogowaniu i witam ponownie:D Szczęśliwych wakacji!:*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wróciłaś! Świetne zdjęcia ;)
    Ja kończyłam w tym roku 3 gim, a z ocen jestem bardzo zadowolona ^^

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. super że wracasz, pewnie jesteś
    przepełniona energią i weną <3
    świetny blog :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post i ładne zdjęcia
    http://oliwialiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ponownie, tez w tym roku miałam najgorsza średnia ze wszystkich lat nauki ://
    Pamietam Cie chyba jeszcze :'))

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia, obyś wytrwała! :)
    Pozdrawiam!
    mila-wanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaniedbałam troszkę bloga, ale z racji tego że są wakacje, zamierzam częściej dodawać nowe posty :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłych wakacji i obyś zrealizowała wszystkie plany, szczególnie te z blogowaniem ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym pisaniu ! Trzymam kciuki <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, radosne zdjęcia:) Udanych wakacji!
    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie:)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja! Ja pominelabym ta koszulke w paski!
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że powróciłaś! Piękne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super fotki:*
    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kończyłam 1 gimnazjum, i jestem bardzo zadowolona z moich wyników w nauce :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że zostaniesz już na stałe :) ♥. Powodzenia! Ja lubię robić designy blogów, jednak nie wiem czy mi one wychodzą. Jak coś pisz na: ania.labudda18@wp.pl
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu nowa, a już mi się podoba!
    Dziękuję za obserwację, ja też obserwuje (nazwa kiki)
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ze powrocilas :D zapraszam do mnie i pozdrawiam. Obs/obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kończyłam 5 klasę i w tym roku nie postarałam się jeśli chodzi o moją średnią :)
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych wakacji! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)
    http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witamy ponownie! Mam nadzieję, że zostaniesz już do końca ;p

    Obserwuję i licz na uczciwy rewanż.
    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe zakonczenie posta i cieszymy się że wracasz :
    ))
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog :) ciekawy post :* zapraszam do mnie stylled.blogspot.com może obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia i fajnie,że wróciłaś, obyś długo została z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknotka!:D udanych wakacji życzę:)
    + poklikasz w linki u mnie w notce? to ważne, serio:-( = klikaj, mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że powracasz :)


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że powracasz :)

    Ogólnie bardzo podoba mi się design twojego bloga, aż miło się patrzy na notki.
    ROZDANIE Z ROMWE KLIK Mam prośbę, weźmiesz udział? Dziś ostatni dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny masz nagłówek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie, że wróciłaś do blogowania :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, że wróciłaś :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, że wróciłaś :) Ja w drugiej klasie gimnazjum też miałam najgorszą swoją średnią. Wierzę, że za rok uda ci się zdobyć pasek! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog, zapraszam także do mnie :) http://naillynailly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram się do liceum :) nie jestem z siebie super zadowolona bo miałam dwie czwórki! :)
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, że wracasz do blogowania, bo to na prawdę świetna alternatywa na spędzanie wolnego czasu! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety już skończone gimnazjum i niestety ze średnią 4.27, mimo że w podstawówce byłam najlepszą uczennicą, zawsze z czerwonym paskiem, wiem, że w tej szkole nie mam żadnych szans :( Poziom jest za wysoki i sprawdziany za trudne, a naprawdę bardzo dużo się przykładałam. Teraz czekam na wyniki, czy dostałam się do liceum - które było połączone z moim gimnazjum. Będę wiedzieć chyba w czwartek :)

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę powodzenia przy powrocie. O tak, ja już czuję wakacje. Super, że już są.
    Pozdrawiam!

    Nowy post, serdecznie zapraszam! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajna bluzka :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super!
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post,Ja skończyłam właśnie gimnazjum i wybieram się do liceum.
    MÓJ BLOG-KLIK
    BLOG KOLEZANKI-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. great blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ciesze sie że wróciłaś po tak długiej przerwie:)
    http://ksiazkimlodziezoweinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. To świetnie, że zdecydowałaś się wrócić i mam nadzieję, że teraz pozostaniesz tutaj na dłużej. Sama dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że pogodzenie bloga ze szkołą to ciężki orzech do zgryzienia. Na szczęście teraz mamy wakacje, więc wszystko można jeszcze nadrobić :) Trzecia klasa gimnazjum już za mną, wybieram się do liceum, a obecnie oczekuję na wyniki rekrutacji, czy dostałam się do wymarzonej szkoły, czy też nie. Już jutro się dowiem :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne zdjęcia! :) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. DZIEKUJE ZA KOMENTARZ ♥ OBSERWUJE :)

    Nowy post!! Zapraszam :)
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie byłam twoja czytelniczką rok temu,ale teraz na pewno nia zostanę. Nie przejmuj się że zostawiłaś bloga. Najważniejsze jest to że wróciłaś. Oby już na zawsze.
    Obserwuję od dzisiaj :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. fajnie,że wracasz :]
    buziak♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie jestem w ogólne zadowolona z mojej średniej!
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też zamierzam rozwinąć bloga w ciągu tych 2 miesięcy :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Super, że wróciłaś! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękny wygląd bloga, piękne zdjęcia, jak na gimnazjum to dobra średnia, obserwuję i zapraszam do siebie: http://damakierek.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia na nowo;)
    ZAPRASZAM DO MNIE;)
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  58. szkoła czasami potrafi pokrzyżować nasze blogowe plany, ale mam nadzieję że w tym wrześniu tak nie będzie, a ty będziesz blogować jak najdłużej ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładna średnia
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, czekam na nowe posty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super zdjęcia, gratuluję średniej :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem w Twoim wieku :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

♥JAK PISZESZ, ŻE OBSERWUJESZ, TO ZAOBSERWUJ, NIE TRUDNO MI SPRAWDZIĆ
♥Chętnie wymieniam się obserwacjami :)
♥Komentarz=Komentarz
♥Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥Moderacja komentarzy włączona